Nationale Coachseminar 2013

Algemene Voorwaarden

Deze Algemene Voorwaarden (AV) hebben betrekking op zowel de Nationale Coachseminar 2013 (NCS2013) als de Excellence Kerkenseminar 2013 (KS2013) welke worden gehouden op vrijdag 27 september 2013, in deze AV aangeduid met de algemene term ‘seminar’.

DOWNLOAD PDF ALGEMENE VOORWAARDEN NATIONALE COACHSEMINAR 2013

1.  Online Inschrijving

Inschrijving kan alleen door middel van het Online Inschrijfformulier op www.coachseminar.nl (voor het NCS2013) en www.kerkenseminar.nl (voor het KS2013). Nadat CC Excellence uw aanmelding heeft ontvangen, krijgt u per mail een bevestiging. In de week voor het seminar ontvangt u een herinnering/ uitnodiging.

2.  Deelnemerskosten

• bij aanmelding vóór 6 september 2013 zijn de kosten € 0,= per seminar
  • bij aanmelding op of na 6 september zijn de kosten € 25,= (excl. 21% btw) per seminar

3.  Annulering, Absentie en Vervanging

A.  Regeling bij annulering

• bij annulering vóór 6 september 2013 worden geen kosten in rekening gebracht
  • bij annulering op of na 6 september wordt per ingeschreven  seminar  € 25,= (excl. 21% btw) in rekening gebracht
  • een annulering is alleen geldig als deze per mail is doorgegeven onder vermelding van ‘annulering seminar’ (u ontvangt een annuleringsbevestiging)

B.  Regeling bij absentie (niet verschijnen op het seminar)

• een bewijs van aanwezigheid wordt verkregen door aan het begin van het seminar uw toegangskaart te halen bij de incheckbalie
  • bij absentie (niet deelname, c.q. niet inchecken) wordt per ingeschreven seminar € 25,= (excl. 21% btw) in rekening gebracht

C.  Vervangingsclausule

Indien u om wat voor reden dan ook bent  verhinderd, kunt u zich kosteloos laten vervangen door vóór woensdag 25 september een mail te zenden onder vermelding van ‘vervanging seminar’ en de volgende gegevens:

• uw naam waarmee u heeft ingeschreven, uw woonadres en mailadres
  • de naam van uw vervanger, zijn/haar woonadres en mailadres

Vanaf woensdag 25 september kan de vervangingsclausule niet meer worden toegepast en zijn de annulering- en absentieregeling in deze AV van toepassing.

4.  Betalingswijze

Via het Online Inschrijfformulier geeft u toestemming voor een automatische incasso van € 25,= (excl. 21% btw) per ingeschreven seminar als u zich na 6 september 2013 heeft aangemeld of afgemeld of niet bent verschenen op het seminar en geen gebruik heeft gemaakt van de vervangingsclausule.

30 mei 2013

Opleiding & Training