4e Nationale Coachseminar 2013

Apeldoorn, vrijdagmiddag 27 septemberDownload Flyer Nationale Coachseminar 2013

In de vierde editie van de Nationale Coachseminar ontmoeten 300 leidinggevenden en coaches elkaar in een middagprogramma van bezinning, inspiratie en verdieping.
In tegenstelling tot voorgaande jaren is er geen aanbod van workshops. We houden het deze keer eenvoudig in de aanpak. Deze eenvoud wil bijdragen aan de rust en de bezinning die nodig is om betekenisvol te reflecteren op het eigen leiderschap onder het thema Verzilver je waarde(n). Gabriël Anthonio en Bart Broekman zullen op een persoonlijke en betrokken wijze leiding geven aan dit proces. Wil je de week op een inspirerende wijze afsluiten, kom dan met samen je team of collega’s!

KLIK HIER VOOR EEN KORT IMPRESSIEVERSLAG VAN DEZE BIJEENKOMST

Het Programma

13.00 Ontvangst en registratie
14.00 Opening
14.15 Inleiding door Bart Broekman
•  Wat is het verband tussen waarden en eigen-waarde?
•  De kunst van het zien en het waarderen…
•  Hoe kapitaliseer ik mijn waarde?
14.45 Intermezzo – verwerking (1)
15.00 Toespraak door Gabriël Anthonio
  Wat is écht van waarde om leiding aan te geven?
  Wat is hierbij de essentie van leidinggeven?
  Niet omhoog, maar afdalen is de weg naar succes!
16.15 Intermezzo – verwerking (2)
16.45 Afronding
17.00 Ontmoeting en netwerken

De Sprekers

Gabriel Anthonio

Gabriël Anthonio is voorzitter van de Raad van Bestuur van Jeugdzorg Friesland, lector Leadership and Change Management aan de Stenden University in Leeuwarden en betrokken bij de Rijksuniversiteit in Groningen en Nyenrode. We zijn blij dat hij als docent is verbonden aan de Leergang Excellent Leiderschap. Zijn bijdrage over Waardengedreven Leiderschap tijdens het vorige Nationale Coachseminar maakte grote indruk op de aanwezigen.
Bart Broekman Bart Broekman is oprichter en directeur van Excellence CoachingExcellence Opleiding en Excellence Kerken. Hij coacht en traint leidinggevenden en teams binnen (goede doelen, non-profit en overheid) organisaties. Daarnaast zet hij zijn expertise in voor de ontwikkeling van lokale kerken en de ondersteuning van kerkleiders. In de ontwikkeling van het potentieel van mensen en organisaties en het begeleiden van verandertrajecten ligt zijn focus op het ontdekken en verbinden van onderliggende waarden als initiator voor processen van verbetering en groei.

Reacties van deelnemers

Een groot aantal bezoekers heeft een reactie gegeven op het vorige seminar.
De verschillende indrukken geven een mooi beeld van wat je mag verwachten.
Klik hier om een aantal van deze reacties te bekijken.

Locatie en route

De Basis, Oude Apeldoornseweg 41-45 in Apeldoorn.

Let op: neem de afslag “Ingang Zuid”  (print hier een handig A4-routekaartje)

Klik hier voor het plannen van een route van uw huis naar de seminarlocatie.

Klik hier voor informatie over de busroute van het NS-station in Apeldoorn naar de seminarlocatie (en vice versa).

Kosten en aanmelden

Bij inschrijving voor 6 september is het seminar gratis. Na 6 september vragen we
25 euro (excl. btw) voor deelname aan dit bijzondere seminar.  Voor informatie over annulering, absentie en vervanging ga naar de Algemene Voorwaarden.

Aanmelden is niet meer mogelijk omdat het seminar al is gehouden.

facebook logo Like ons op Facebook en blijf op de hoogte van ons aanbod!

Opleiding & Training

info@cc-excellence.nl